среда, 26. јануар 2011.

Stara lipa

Sretoh njene oči, ogledalo duše i pašnjak bistrine ...
Videh laki korak kako u damarima zvoni ...
Osmeh koji usne čulne dozva k meni dužnikom me večnim čini ...
Reči kao perle kotrljaše se po starom kafanskom stolu, no se čuti ne dadoše  ...
Krošnja stare lipe šeretski mi je kroz prozor sa starim zavesama namigivala ...
Dok mi nektar njenog šapata ne donese spokoj ...
O, oci otaca mojih ...
Lutanja više nema ...
Duša je duši krletku našla i rado poklonila ...
Sreći se ime zna ...
A miris stare lipe me uvek na nju sjeti ...
I nove dane najlepšim nitima kroji ...

2 коментара:

  1. Napisi mi pesmu, mazila se je
    nisam znao da li cu umeti
    reci jesu moje igracke
    cakle mi se u glavi
    kao oni sareni staklici kaleidoskopa
    i svaki put mi druga slika
    u ocima kad zazmurim
    ali, postoje u nama neke
    neprevodive dubine
    postoje u nama neke stvari
    neprevodive u reci
    ne znam...

    Napisi mi pesmu, molila je
    i nisam znao da li cu umeti
    voleo sam je tako lako
    a, tako sam tesko to znao da pokazem
    a, onda odjednom raspored
    mladeza na njenim ledjima
    kao tajna mapa pokazao mi je
    u koju zvezdu treba da se
    zagledam i tako
    eto ti pesma, ludo jedna...

    <3
    Hvala @

    ОдговориИзбриши
  2. Ima nas pesnika vise, vidju ja ...
    Neka su ti srecni puti, zvezdo moja ...

    ОдговориИзбриши