четвртак, 20. јануар 2011.

Nico

Doša ja uljeto kod komšije Nice, dobar dan, dobro zdravlje, sve kako valja i dolikuje ...
Može l jedna domaća, kakvo pitanje, naravno, samo da ne zagorča od samoće, sipaj namah dvije ...
Šta ima, kako Cila, Mirjana, dobro su, kod tebe, štima, gura se, tavelja ...
Ma ...
Znaš li ti, dobri moj, da su ovi novi zabranili da držimo oružje u kući ? Ni praćku ne smiješ držat, namah dođu, oduzmu i globe ka dahije ...
A đe će naš šoek bez puške, ka da bez gaća oda, znaš i sam ...
Jah ...
Te mi pre neki dan dođoše u jutarnju vizitu krmače dvije divlje sa prasićima na gomili, sve mi krumpijere i kupus izjedoše, znaju to one, u papak im se serem ...
Ranije mi nije bio problem, ispucam dva čatrnje nularice, očas se razbeže i dobro promisle oće l jope doć ...
A sad ...
Šta da radim ...
Da ih lepo zamolim da padnu mrtve, valjda će me poslušat ...
Još ako im objasnim fino da je sad taki novi zakon, sve će one namah četir u vis ...
Jah ...
E, lepi moj ...
Predzadnje nam je vrijeme došlo ...
Još ako nam ovu mučenicu zabrane, da krenemo žito kuvat istog sata ...
Jah ...

Нема коментара:

Постави коментар