уторак, 13. јун 2017.

Kod Joje

- Rat je, pizda ti materina, na meni si našao kuću da zidaš, dabogda ti frezom zube vadili ...
- Radoje, lepoto moja, sećaš li se kako izgleda stoja, plave je boje, Tesla na njoj...
- Ćumur ti vazda mokar bio, nesrećo ! Đed moj i ćaća ti svaki dan po pola penzije ostavljali kad ti ni miš u kafanu nije tio uć' ...
- Ne huli, Rade, i ja sam njima znao biti dobar kad je trebalo, u nas bar tuge i jada nikad zafalilo nije ...
- Ako misliš na trule fosne što si ćaći doterao, sve ti je to pošteno platio, još ti je i džaba magacin krečio, Joja, muvo na trešnji...
- Ti se, Radoje, sećaš čega treba samo kad u ćenifu kreneš, dobro je ...
- Hajd, podseti me, Joja, sreće ti, kojim si ti to dobročinstvom moje pleme i ime zadužio, da ti stope ljubim dok te ima ...
- Sprdnji je lako, uvek nađe mušteriju... Ko ti je krv dao kad si slup'o Tamić pa te sastavljali kao krpenu lutku, jadi ti njivom zaigrali ...
- I tebi je, Joja, ćaća moj krv dao kad si u bunar pjan up'o, to si zaboravio... Ako si mi dao dva deci više, piši na moj račun, pa da platim...
- Platiš ? Kako ne slomi jezik dok to izgovori, mora da je bolelo ...
- Šaljivdžija se rodi il' u šumi medj' vrganjima nađe, nema treće... Reci mi da od mene vajde im'o nisi, pa da se zdravimo zanavijek...
- Jesam, Rade, kako nisam, bar tri čaše i jedan slanik sam na tebi za po' veka zaradio, istina je, da se ne brukam ...
- Neka meni tebe, Joja, sve ti srećom igralo...
- Neka meni i tebe, Rade, da se imam s kime i svadit i radovat ...

4 коментара: